Kampania reklamowa czyli Fit&Easy w telewizji!
8 listopada 2014 r. wystartowała pierwsza ogólnopolska kampania telewizyjna promująca mieszaki sałat Fit&Easy i mono produkty. Koncept reklamowy został podzielony na 3 spoty 15 sekundowe, a wyróżniał je dowcip i animacja 3D. Dwa odcinki były poświęcone mieszankom sałat Family i Active, a w trzecim główne role zagrały: szpinak, roszponka i rukola. Bohaterami spotów są paczki Fit&Easy, które wykorzystując humor sytuacyjny i słowny prezentują kluczowe benefity produktów – zdrowe, umyte i gotowe do jedzenia.
Za koncepcję kreatywną i produkcję kampanii odpowiadało studio Mucha Film, natomiast za planowanie i zakup mediów dom mediowy Media Concept. Reklama emitowana była przez 4 tygodnie (do 7 grudnia 2014r.) w najpopularniejszym kanale ogólnopolskiej telewizji – TVN, oraz w kanałach tematycznych TVN, Polsat i TVP. Wsparciem kampanii było VOD oraz internet.
Linki do spotów:
Reklama Fit&Easy roszponka i szpinak
Reklama Mieszanka sałat Fit&Easy Family
Reklama Mieszanka sałat Fit&Easy Active